Tuesday, April 14, 2015

Dah Jadi Rutin

Assalam
nak mengkisah hal anak-anak. Sekarang depa dah pandai pow mama, hari-hari lepas ambik dari transit masuk kereta je terus ajak beli air upin ipin. sebetulnya ajak pergi kedai la. sampai kedai bukan air upin ipin di belinya tapi benda lain. Haishhh budak2 ni memang tak boleh di bagi muka langsung. dah sekali pergi kedai tu asyikla nak pergi je. tak pergi tak sampai hati. selalu kalau abah depa yang ambik takde la diorang mintak. ni start awal tahun haritu abah depa tak leh ambik sebab asyik balik kerja lambat je, so tugas mama la yang mengambik depa...haih la anak...tak diturutkan kesian...




syok kkorang ye dapat aiskrem...tapi x boleh selalu ye anak-anak...sekarang pun dua2 tgh batuk selsema...

sekarang kan GST tengah melanda negara, beli aiskrim ni pun dari 1.80 naik sekupang lepas GST tu...Kasihan la kami2 golongan marhaen ni oiiii pak menteri2 sekalian...

2 comments:

~Aida@MommyJauhari'sMedina~ said...

Alahai...sesekali je mama..sedap ais krim tu..Aqil request pun memanjang tak jumpa aiskrim kembar ni..hihihi..Aida plak..tiap-tiap hari nak pegi 'ayaun' Medina pelat..nak pergi playground..hehee

SSulieana said...

hahaha comey pelat medina ye nak g ayaun...hihihi...ye sekali sekala boleh la kan