Friday, August 27, 2010

Genap 1 tahun umur anakku

salam semua...

tanggal 27/08/09 tahun lalu...lengkaplah kehidupan kami sebagai suami isteri di atas kelahiran seorang insan bernama Mohamad Zayyan...kejap nye masa berlalu...setahun dh dia membesar depan mata kami...semua suka dan duka yang zayyan lalui alhamdullillah abah n mama ada di sisi zayyan...sesungguhnya zayyan mmg seorang yang kuat dan tabah sejak zayyan lahir lagi...abah n mama harap zayyan menjadi seorang anak yang soleh dan menjadi seorang insan yang berjaya di dunia dan akhirat, panjang usia , dimurahkan rezeki dan sihat2 selalu...Insyaallah abah n mama akan memberikan segala2 yang terbaik untuk zayyan selagi masih ada hayat kami di dunia ini...

mama x kan lupa tika bdn anak mama berselirat dgn wayar di NICU sejurus zayyan lahir...Alhamdulillah zayyan+abah+mama sgt kuat menghadapi saat2 sukar ...


abah n mama akan sentiasa di sisi zayyan kalau anak mama x sihat...masa ni zayyan batuk lama sgt smpai kene cairkan kahak dia...

Gambar raya tahun lepas...mama masih dlm pantang lg masa ni...Insyaallah taun ni kita boleh pakai baju raya sedondon...yahuuuu!!!!!

senyuman dan gelak tawamu yang sentiasa menggembirakan hati abah n mama...

HAPPY 1st BIRTHDAY TO MY MUSYUK ZAYYAN

***x plan lagi apa2 party untuk zayyan...hadiah untuk zayyan pun belum ada...tapi mama akan bagi zayyan adik tahun depan, Insyaallah adik zayyan akan lahir akhir bulan 2 tahun depan...hehehe...suka tak? next entry untuk cerita adik zayyan ok!

11 comments:

PinkyLady said...

Happy Birthday Zayyan...Semoga menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada mama n papa..

kak sue:preggy lg er??congratsss...

Anonymous said...

suliea,....

"***x plan lagi apa2 party untuk zayyan...hadiah untuk zayyan pun belum ada...tapi mama akan bagi zayyan adik tahun depan, Insyaallah adik zayyan akan lahir akhir bulan 2 tahun depan...hehehe...suka tak? next entry untuk cerita adik zayyan ok!"

-pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. ayat penyata yang sangat berharga nie....

kaki seni said...

caya la kak sulie....nak bagi adik kat muhammad zayyan

SSulieana said...

pinkylady....tq wish kt zayyan...errr ye la rezeki x leh nk tolak la...hehehe

kaki seni...itulah hakikat nye....yieeehaaaaa

nifalnin... said...

alhamdulillah... genap setahun dah zayyan.. semoga menjadi anak yg soleh dan berjaya dunia akhirat... amin....

sulie n zaidi.. congrats for next edition...

kucing putih said...

fuyo... patutlah keadaan kurang stabil. ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aku tau tu aku tau

SSulieana said...

niza-tq ye...wah next edition ye ko kata...haha apa2 saje la...

Raptor 7 said...

aku suka ayat penutup dia tu.. tang adek zayyan tu. hehehehe

Anonymous said...

tahniah suliea,

itu adalah pelaburan yang baguz

mar!ahaf!z said...

happy bday zayyan
moga jadi abang yg baik ;)

kalau wat makan2 ajak la nwfal eh.. hehe

mak uda said...

hepi besday zayyan..smg jadi budak yg baik..
adik zayyan tu kalu lahir bulan 2 ntah2 sama ngan besday adam..28 feb..haha