Thursday, August 2, 2012

Kesian Auni, gegendang telinga dia berlubang ko!

semalam adalah kali ketiga appointment auni di klinik ENT hospital serdang...resultnya adalah gegendang telinga belah kiri dia berlubang...doktor kata hampir 40%...huhuhu...sian dia...sebelum ni masa pergi klinik biasa pun doktor pernah cakap gegendang dia berlubang sikit...tapi dah tertutup balik...so sekarang jadi balik...Ya Allah mintak2 yang lubang kali ni pun akan tertutup semula...risau! cumanya doktor suruh pantau je jangan bagi dia selsema dan batuk...nak buat camne ek...Auni sangat la kerap selsemanya...dia jarang demam tapi kerap selsema...aduhai...Doktor akan tengok lagi perkembangan dia lagi 2 bulan...maknanya next appointment adalah bulan sepuluh nanti...


10 comments:

the legend said...

ya tepat sekali, temujanji berikutnya adalah pada bulan october..

macham lagu awie plak - tak sanggup lagi aku, mengenang kisah lalu..

:: Mrs.Eady :: said...

Allah...

eMMe said...

oh auni.. Sian aunty dgr.. Hope auni x pape n boleh sembuh... Tp auni x pasifkan? Dia aktif cam x sakit kan Sulie?

maria said...

salam suli, lama tak singgah2.. hehe
auni naper? dia x sht ke?
kesiannya auni..
eh suli, kalau kerap selsema tu ini simptomnya ke?

Seri Nuang Shah Alam said...

kerap selsema tu mungkin ada jangkitan kuman atau habuk dalam rongga hidung dia... bahay jugak tu...

tapi auni cergas macam biasa dan sangat aktif walaupon di bulan puasa ini...

Seri Nuang Shah Alam said...

maria Qibby ke tu?

SSulieana said...

auni cergas aktif macam biasa...kalau dia selsema dan batuk berpanjangan je akan jadi kes mcm ni...mintak2 dia xde pape...

Seri Nuang Shah Alam said...

tengok tu, baru ja aku cakap, kan kan? auni tetap sehat macam biasa...

Bitt (double IS) said...

owhh kalau selsema dan batuk boleh jadi mcm tu juga yer...risau gak ni...haritu anak saya dia kena makan antibiotik doc kata telinga dia bengkak...aduhaii risau gak

salam kenal :)

Kelab ahli kubur sementara said...

Double IS,

welcome to the club...