Thursday, February 21, 2013

Assalamualaikum...entri makan lagi nampaknya...hiks, xpe jap lagi korang semua dah nak lunch kan...so kalau nak terliur kejap je la kan...lunch semalam en.zaidi saya ambik saya di ofis...lunch sama2, weeehuuu sonok...ye la dapat makan free kan...dia la yang teringin nak makan nasik beriyani kat mamak terowong presint 9 nu...i follow jerrr...


aku makan nasik putih jerkkk...kenyang sampai ke malam kalau makan nasik mamak ni weiii



en.zaidi tgh khusyuk makan nasik beriyani dia...

5 comments:

nina karina said...

patutlah nampak kereta en zaidi sedang memasuki terowong menghala ke rumah agam di jalan P8H tu....hehehehee

~MommyAida~ said...

Hehe..beznya dpt lunch dgn en suami kan..bleh spend time tnpa ank2..

mama maman aka yana said...

wah... romantis gitu.. lunch sama2... kita lak masing2 jauh kalu nak lunch sama... :-)

zarith mega said...

ya romantis gitu sambil dengor lagu Romantic Jazz.. fehhhh tu yang abg zaidi khusyuk makan tu....hehehehehe

zarith mega said...

terowong presint 9 tu jaga-jaga.... Terowong masa lampau..