Friday, August 12, 2011

sayang abang dan adik

zayyan ialah seorang abang yang agak penyayang la jugak...eceh...ye dia jarang usik adik dia sampai menangis...kecuali yang aku ingat dia terbaling remote astro kene kat kepala adik...menangis...bila kita suruh sayang adik terus dia sayang...tapi dia tak pandai sebut nama auni damia...pelik je bunyi kalau dia sebut...so dia akan sebut 'adek' 'adek' je la...tapi dia tak suka bila adik dia main barang mainan dia...kat situ dia agak kedekuit sikit...geram je...yang tak tahan bila dia bagi adik dia genggam tangan dia, boleh dia terus ngadu...'mama adek'...konon adek buat dia la tu...ntah pape kamu zayyan...jom tengok abang shayang adek dia...






4 comments:

anie said...

hahaha..sama la dgn anak sy ariq n zahra..maybe budak2 baya diorg akan buat benda yang sama jugak kan...

Nova-7 said...

Panjang je muncungnyaaa.. hahaha

MommyAqil said...

alalalla...so loving..happy tgk gelagat ank2 kan sue...haihla bile la Aqil nak ber adik pulak...hihihihi..

ketua lombong said...

baiknya abg dia....

tak sangka itu macam.