Thursday, December 15, 2011

sepetang di monumen alaf baru

nama je kerja kat putrajaya, tapi baru jejak kaki ke monumen alaf baru ni, tapi tak naik pun kami cuma makan2 dekat cafe kat situ...umai cafe kot kalau x silap nama dia...actually kalau pergi balik ofis memang nampak je monumen ni cuma terpisah dengan tasik je...so jom tengok pics kami je lah...x mau bebel2 lor...





nampak tak ada bangunan yang under construction tu...mungkin nnti tu bakal jadi shopping complex...ade org kata JJ, ade org kata Tesco...erk Tesco?...heeee...dan seberang tasik ni adalah jalan utk pergi ke my ofis...hehehe

ambik gambar sementara food smpai...


cucur udang yang sgt sedap...wajib cuba

lempeng kelapa pun sedap...adek pun makan banyak lempeng ni...aku x suka sgt ade kelapa tp kelapa dia x rasa sgt...just nice di tekak ku...tekak org lain aku x tau...haha

zayyan pun suka cucur udang dia...tgk la tu...sungguh2

siap cicah sambal lagi...pergh tahan pedas budak ni...

2 comments:

m osman said...

fulamak, dah ada perubahan baru la blog budak nie..

fuyo... diam-diam ubi keledek la... kalau rebus pon sedap nie.. makan dengan kopi o....hahahahaha

Nurin Jazlin said...

kenapa saya tak dapat baca posting "saya juga bersedih bila hati org yang saya sayang telah terguris hatinya"??