Monday, February 20, 2012

abang dan adik @ gambar antik

semalam pepagi abah ambik gambar 2 beradik ni...suasana rumah masih lagi samar2 hehe...so gambar yang di ambil gelap sbb x guna flash pon...alang2 buatkan gambar tu jadi gambar antik...





terasa macam jaman dahulu kala...

2 comments:

Amiizaa2001 said...

alalalala tomeinyaaaa...

Seri Nuang Shah Alam said...

gambaq yang 1 dan 2 tu saja nampak klasik sebab dia tak guna frame graphic... yang ketiga dah jadi modern sebab ada graphic bulat-bulat tu.

ianya lagi klasik kalau hang gunakan frame kaler putih kat keliling gambaq tu supaya nampak klasik. kan gambaq dulu-dulu ada line puteh kat tepi-tepi dia...

apa pon, suliana nie kreatif orgnya... boleh design gambaq nie...hehehehe