Tuesday, February 21, 2012

terasa macam nak baby lagi...hiks

oooohhhh gedik sungguh tajuk entry tu kan...hehehe....ni semua gara-gara pergi melawat baby baru lahir la ni...aku bukan boleh tgk org ade anak kecik...mula la dalam hati teringin, teringin, teringin tak abis2...upsss abah kata 2 sahaja la....huk huk...






ni baby my bos, kitorang melawat rumah bos kat setia alam...baby Nayef namanye, sudah 3 minggu lahir...so comelllsss...



ni pulak baby anak kawan suami aku...baru 3 hari dilahirkan...sangat tembaammmmmssss....kalau tak salah baby zafira namanya...geram kan  




Tapi baby yg kat bawah ni laaaagggiiiiii comelll...hihi...jom tengok




 *




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*




*












hahahaha...terkangkang anak aku tido...tp comelll jugek...

3 comments:

korban chinta said...

amboi sulie nak baby lagi dia ye?
amboi... rilek rilek...
hang tak tgk anak amien lagi na?
mungkin lagi bertambah-tambah keinginan baby lagi tu hehehehehee...

layan

mama maman said...

mmg cumil baby sue.. hahaha

the legend said...

baby sulie dah besaq dah... tidoq dalam keadaan yang mengejutkan...