Friday, January 22, 2010

sgt xcited!!!

apa yg excited sgt ntah....hehehe...nampaknye blog ni mmg dh xde citer lain...balik2 citer pasal si busuk ni...dh mmg dlm kepala otak ni asyik pikir budak kecik ni je...skrg ni apa2 je skill baru yg zayyan buat mmg sgt mengujakan...sume mommy kt luar sana pun mesti rasa apa yg aku rasa kan...hehehe...yg terbaru ni zayyan dh pandai angkat kaki die tinggi pastu masuk plak dlm molot die...so cweeeeettttt la...
*slalu org kata klau bb isap ibu jari kaki dia mesti org ckp dia nk adik kan....oh no!!!!

12 comments:

Mister Amien said...

"zayyan dh pandai angkat kaki die tinggi pastu masuk plak dlm molot die"

huyoooo.. zayyan pandai buat sarkas la.. hoyeee hoyeeee..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hahaha adoi x tahan baca komen amien....


ah sudah sulie.... jaga2...nanti ujung thn kuar sowang lagik..rezeki tu ...

nifalnin... said...

alhamdulillah.. dah makin besor si zayyan nih.. dah pandai mintak adik tu yg aku x thn tu.. hurmm.. cepat2 skit sulie.. smntr masih mude belia nih... hehheeh...

mar!ahaf!z said...

gget kaki.. tomei...
btw, bersediakan anda, sulie? hehehe

the said...

suliea dengan ini mengaku dan berikrar akan bersedia untok menghadapi segala rintangan dan chabaran seorang bocha cilik lanang..

semoga kuasa dan masa akan menentukan segalanya..

suliea adalah seorang perwira wira sejati (seksyen 17 shah alam)

the said...

amboi suhana tu, bukan main lagi tu...
jaga dia.

the said...

adik? wah, hebatnya suliea..
suliea akan dianugerahkan gelaran ibu mithali lepaih nie...

Mister Amien said...

sulie ada ibu yg gagah perkasa bak bangunan seri nuang (bukit cherakah shah alam).

semoga beliau cepat2 menambah bilangan anaknya menjadi 2,3, 4, 5, 6, 7, 8.. 8 lagi...

SSulieana said...

amboi2 suke korang ye si zayyan dh pandai geget kaki...ermmmm tunggu je la....hihihi

Seri Nuang Shah Alam said...

tunggu je la? ayat penoh dengan makna tersembunyi nie...

caya la, semoga berjaya

adam qimie said...

wahh..sukanye tgk zayyan ni..tak sabar nak dapt adik ye..

乾煎白鯧Sam said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,情色,日本a片,美女,成人圖片區