Friday, April 29, 2011

Vitamin zayyan

Appeton Multivitamin With Lysine Syrup

zayyan skrg kitorang bg dia mkn vitamin ni...alkisahnye hari tu pegi pusat kesihatan upm sbb zayyan batuk, yang bestnye doktor bg skali vtamin Appeton ni jugak...x pernah2 la selama g klinik dpt vitamin free ni...zayyan kan mmg suka makan ubat, setiap kali lepas makan mesti dia kata dap dap (sedap)...tp pernah la aku try rase dia...eeee x berapa nk sedap...hahaha...nasib baik la anak suke...kesannye dia mkn vitamin ni...selera mkn pun ok...kejap2 ckp nk naci nk naci (nak nasi)...

12 comments:

Seri Nuang Shah Alam said...

ya, bagusnya makan appeton...

makan lah vitamin C untk kecerdasan anda..

P/s: aku telan habbatus sauda setiap hari..

anie said...

oo..yeke..bagus ke appeton nie..nnt nk try jugak le.skrg nie br bg vitamin c beli kat cosway punye je

sama la dgn anak yang 1st nie pun susah nak suh makan..batuk n selsema selalu je kena..lagi2 duk kat taska kan..

Raptor 7 said...

P/S: aku rasa mama dia pon patut makan vitamin gak la. hahaha...

SSulieana said...

mama dia x mkn vitamin pun anak dh hokehhhh!!!!

Nandre The Legend said...

amien tu bermaksud lain tu kak suliea...

MommyAqil said...

Wahh..senangnya Zayyan mkn ubt..Aqil pantang nampak plastik ubt,dah melalak satu tmn dgr..huhuhu..Vitamin ni bagus ye Sue??boleh try beli la nanti..Aqil juzt mkn Champs je sbg supplement vitamin...

SSulieana said...

aida - rasenye x kesah bg vitamin apa pun yang penting mmg diorang kene ambik vitamin...

Nandre The Legend said...

ya, vitamin apa pun tak kesah, yang penting ada khasiat untuk tumbesaran budak kecik tu

Raptor 7 said...

aku plak jenis tak penah makan vitamin sepanjang aku hidop ni sbb kat perkataan vitamin tu dh ada nama aku. kiranya kat nama aku je dh ada vitamin, so aku takyah makan vitamin lagi la...

apa aku taip ni? ntah la aku sendiri pon tak paham.. kah kah kah

SSulieana said...

siut amin...pasni aku panggil ko amintamin...sapa nk vitamin free boleh mintak kat amintamin...yerrkkkkk!!!!!hahaha

Nandre The Legend said...

yeah, sulie memang suka makan bitamin...

amien7 said...

nak panggil nobitamin pon buleh...

kan som jer jer? hahaha...