Thursday, July 5, 2012

bot berhias floria lalu di belakang ofis

hari ni mcm xde idea nak cerita apa...tetiba teringat masa hari jumaat lepas ada ambik gambar bot berhias sempena floria ni lalu kat tasik belakang ofis aku...

masa ni floria tak mula lagi...mungkin diorang nak test bot masing2 sebelum hari perasmian...kalau malam mesti cantik kan bot berhias ni...










tetiba menyelit plak tuan punya blog ni...hehehe



nampak mcm ofismate aku tu dok dalam tasik kan...hahaha

5 comments:

Ikan Duyung Nila Utama said...

amboi gadis nie, posing control ayu jugak dia...

ok la tu, ratu tepian tasik...

:: Mrs.Eady :: said...

wahwahwahh..kemain posing! :D

Ikan Duyung Nila Utama said...

ya, ni la dia ratu tepian tasik hehehe.

nifalnin... said...

ish... mcm mane aku leh sesat dlm tu..

adakah aku yg kembang atau bj itu yg besar...

musykil disini...

eMMe said...

Sis Sulie, keje kat Putrajaya ek? seberang jalan je dah sampai tapak Floria yea? boleh la jenjalan pas opis hour kan... time week days tak la bz kan.. tapi kalo nak bwk anak2 tah la kan... berkesempatan ke?