Friday, May 3, 2013

Sambungan Cerita di Melaka

Salam Jumaat semua...tetiba aku terstop pulak la kan cerita cuti2 kat Melaka...tetiba harini datang mood rajin pulak, kang dah jadi cerita basi la pulak...hehe...ok lah lepas kami terjun kolam tu, naik atas bilik mandi2 air bersih pulak dan bersiap2 untuk makan ikan bakar pulak...yeaayyyy!!!mana lagi kalau Kat Melaka mestilah Umbai kan...





Zayyan makan dulu jelly kelapa...mmg feveret dia...



yang makan dua org je pun...siakap sweet sour, kerang rebus, sayur kailan sotong goreng tepung...serius semuanya sangat sedap...



lepas makan terus balik, sampai kat hotel  dah malam, zayyan nak suruh letak lampu ni kat rumah...pengsan kang nk bayo bil letrik nak oii!!!...



peace!!!zayyan sangat happy...



peace lagi...kat lobi sempat lagi adik tu, air, air katanya...

ada lagi satu entry cerita kat Melaka...tunggu lepas mengundi la kita update ye...Korang semua mengundi tak...aku dah x sabar nak memangkah dah ni...hehehe...selamat mengundi ye...

2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

syok nyerrr :)

amy suhaiza said...

kak sulie bole jadi tourist guide ke melaka la nampaknya.

Kak sulie nak ngundi ye? wah, abg zaidi balik ngundi jugak ke?