Thursday, May 16, 2013

Hadiah Coklat untuk teacher zayyan & Auni

Selamat Hari Guru kepada semua pendidik di seluruh Malaysia...Jasamu akan kami kenang sehingga akhir hayat kami...ok cerita pasal hari guru ni...hari ni ada sambutan hari guru kat tadika zayyan...biasala kan kalau anak dah sekolah ni mestilah nak bagi hadiah kat cikgu...zayyan baru 4 tahun so dia x pandai lagi nak mintak belikan hadiah utk cikgu...tapi kita sendiri la yang beringat...cikgu tadika pun banyak sumbangan mereka...dari tadika lah anak2 kita mula kenal ABC dan 123 kan...Terima kasih Cikgu kerana mendidik anak saya....

Cerita pasal hadiah pulak buat pertama kali ni, aku cuma bagi cokolat cadburry je...ok la kan dari xde....



atas ZIP Cadburry bawah dia cokolat bar Cadburry...bubuh ribbon nmpak comey la sikit...



Beli Frozen samosa untuk cikgu2 makan kat sekolah....

3 comments:

syariza09 said...

akk pon pertama kali bg hadiah kt cikgu ank

Abg Salleh said...

ya, memang kelas la kak sulie ni. aku pun nak bagi jugak la. Rebus ubi kayu cicah dengan kelapa dan gula atau gula merah.

Ataupun, buat pulut kuning dengan inti kelapa. amacam, nampak klasik sikit kot?

~MommyAida~ said...

alahai suwittnyaa..siap ikat dengan reben lg..msti cikgu zayyan kenyang mkn coklat2 ni..hihihi